I will miss you all

ucsh jag hatar avsked :(( sa hej då till tobias idag och det var bland det jobbigaste jag gjort! kommer inte att få se honom på veckor ::(  vill inte ens tänka på det, blir för jobbigt! det enda jag ser fram emot är den dagen då jag kommer hem! då vet jag någon som kommer att vara lycklig! typ jag (A) <3

är just nu mitt uppe i min packning men är väl ganska så klar. har lite smått kvar bara. känns konstigt att packa för 7 veckor liksom. vad ska man ha med sig och vad ska man inte ha med sig? åker ju imorn :o sen den dagen då jag ska säga hej då till familjen och blir själv där uppe mitt i ingenstans skrämmer mig. karin kommer ju dagen efter men ändå liksom.. äcsh löser sig nog.

nej får nog fortsätta med packningen så att jag blir klar! men jag kommer att skriva här så mycket jag kan när jag är iväg! vi hörs! ni kommer att vara saknade kan jag lova! <33


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommer sakna dig gumman så himla mycket. Känns bra att jag har en vecka i fjällen med dig innan iaf :) Love you sis<33

2009-02-08 @ 08:16:14
URL: http://emmiek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vi kommer sakna dig massor allihop! Ha de bäst vännenn ! <33 :)

2009-02-11 @ 12:42:24
URL: http://arduhungrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0