SÖNDAG

well.. så var helgen slut, tyvärr. Hade gärna haft längre helg! Känns lite som att jag vill stanna tiden liksom. MEN, helgen har varit kanon. Fest hos Karin i fedags med mycket trevligt folk! lite sorgligt bara att veta att man inte kommer träffa vissa på 8 veckor :o men får se till att träffas när jag kommer tillbaka. Åkte sedan hem till tobias och sov där <3

nu är det bara en vecka kvar tills jag åker och just nu känns det som att jag verkligen inte vill åka! För er som inte vet vad jag babblar om så ska jag iväg först en vecka och åka skidor, sen ut på praktik i fjällen i 6 veckor. blir totalt borta i sju veckor. känns inte så kul eftersom det är så många här hemma som jag inte vill åka ifrån! jag har hela tiden tänkt att det är så långt kvar, men tiden har kommit ikapp mig. det är ändå rätt så lång tid liksom. Tur att jag har med mig karin, annars hade jag aldrig velat åka! nu det sista ska jag se till att träffa mina närmaste så mycket som möjligt! ni kommer att vara saknade kan jag lova!



idag börjar streeten med och det suger att jag inte kommer att kunna dansa något alls denna termin! :S blir knäpp bara jag tänker på det :o

nej nu ska jag dyka ner i matteboken.. har ett dumt matteprov imorn och jag gillar det inte! har ingen ork till det alls!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Fin blogg! Gillar inte heller matteprovet, var nära att jag rev matteboken i småbitar förut:S

2009-02-01 @ 18:23:04
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: Carl

om du kan så sms och fråga på provet bara ;) jag svarar alltid:D

2009-02-01 @ 20:54:45
URL: http://carlandersson.webblogg.se/
Postat av: tobbiee

helgen var kanon (L), <3,

2009-02-01 @ 21:42:06
URL: http://tobbilito.blogspot.com/
Postat av: Amanda Spaak

Heej! Jättefin blogg:DD

2009-02-02 @ 16:15:33
Postat av: Caroline

Heej =)Vad fin blogg du har skaffat dig. Ser fram i mot att läsa den.

2009-02-03 @ 17:43:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0