7 månader <3

7 månader med dig idag <3

jag är så stolt över dig älskling, vi har haft det lite tufft och jobbigt men ändå står vi här fortfarande, så många chanser, så mycket tårar, så mycket skratt, så mycket ge och ta, att se och förstå och att ha förmågan att kunna förlåta har vi fått tillsammans under den här tiden vi känt varandra! Så mycket vi har varit med om och så många minnen som jag aldrig kommer att glömma! Vi har haft våra bra och även dåliga stunder, men det är de bra som räknas! Det känns som jag har känt dig i hela mitt liv och jag vill inte byta ut en enda dag, minut eller sekund som vi varit tillsammans<3

Jag är så glad att vi är där vi är idag! Jag förstår inte hur jag kunde släppa dig! Som det känns nu så är det helt omöjligt! Du gör mig lycklig, och när jag är utan dig går det inte en sekund utan att jag tänker på dig! Jag kommer att sakna dig så mycket nu när jag åker iväg så du förstår inte :( det går inte ens att beskriva :( <3<3

Jag älskar dig tobias <3<3<3 (L)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till er två! Ni är så himla fina ihop :D<3

2009-02-08 @ 08:14:03
URL: http://emmiek.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Aww Jag älskar dig mest rebecka (L),

2009-03-06 @ 10:21:26
URL: http://tobbilito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0